حتی هنگامی که ما در حال برنامه ریزی برای نوسازی کامل آشپزخانه نیستیم ، کابینت ساز خوب در قم ما همیشه در مورد روش صحیح پالایش یک کابینت و بهترین رنگ های کابینت آشپزخانه کنجکاو هستیم. و هنگامی که ما در حال بازسازی کل آشپزخانه هستیم ، کنجکاوی ما در مورد محبوب ترین روند کابینت آشپزخانه فقط افزایش می یابد. بنابراین ، هنگامی که هووز اخیراً گزارش ترندهای آشپزخانه سال 2019 خود را منتشر کرد ، ما در قسمت روندهای برتر کابینت به سمت راست رفتیم. همانطور که معلوم است ، روندهای سال 2019 گزینه های بی انتهایی هستند که اکنون مدتی است که رایج شده اند. بنابراین شما خواهان کل آشپزخانه خود هستید و یا می خواهید یک عنصر را به روز کنید ، اگر می خواهید ظاهری به سبک و سبک به نظر برسید که در طی پنج سال قدیمی به نظر نرسد ، باید دنبال شود.

براساس بررسی های هووز از بیش از 1300 صاحبخانه در ایالات متحده که یا در حال انجام هستند ، قصد دارند یا اخیراً یک پروژه آشپزخانه کابینت ساز خوب در قم را به اتمام رسانده اند ، 78 درصد کابینت های خود را به عنوان بخشی از بازسازی به روز کرده اند. و هیچ جای تعجب در اینجا وجود ندارد - بیشتر صاحبان خانه هنوز در حال انتخاب کابینت های سفید (43 درصد) هستند که در سه سال گذشته در صدر جدول قرار داشته اند. در رتبه دوم کابینت های چوبی (25 درصد) و پس از آن کابینت های خاکستری (11 درصد) قرار دارند. در حالی که محبوبیت کابینت های سفید از سال 2017 نسبتاً ثابت مانده است ، کابینت های چوبی 3 درصد کاهش یافته اند و کابینت های خاکستری 3 درصد افزایش یافته اند. انتخاب رنگ کابینت ممکن است دشوار باشد ، قیمت کابینت در قم اما انتخاب سخت افزار نباید چنین باشد: نیکل مات هنوز انتخاب برتر برای هر سه رنگ کابینت است.

در میان مالکان خانه که تصمیم به ارتقاء کابینت آشپزخانه خود داشتند ، اکثریت تصمیم به انتخاب کابینت های سفارشی یا نیمه قیمتی (به ترتیب 40 و 34 درصد) گرفتند. و وقتی صحبت از سبک کابینت است ، کابینت های شاکر (از جمله درب های پانل شده) در یک زمین لغزش پیروز شدند و 57 درصد آرا را به دست آوردند. شیکر شاکر که از درب های تخت (19 درصد) و درب های دارای سطح بالا (16 درصد) استفاده می شود ، مورد علاقه بارز سال 2019 است. ویناچوب را ببینید.

کابینت شاکر که با ظاهری ساده و تمیز شناخته می شود ، در آشپزخانه های سبک خانه نیز متداول است ، روند دیگری که گزارش هوز نامیده می شود. سبک Farmhouse (14 درصد) طی سه سال گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده است (با تشکر ، جانانا گاینز) ، و با اینکه پشتوانه انتقالی (21 درصد) است ، اما تقریباً با سبک معاصر (15 درصد) به عنوان دومین سبک محبوب پیوند دارد. اگر از ماندگاری روند الهام بخش Fixer Upper نگران بودید ، نگران نباشید ، به نظر نمی رسد که سبک خانه های مزرعه به هر کجا می رود. در مورد کابینتهای آشپزخانه شیک که آزمایش زمان را دارند ، نمی توانید با کابینت های ساده سبک سبک شاکر سفید اشتباه بگیرید.

https://vinachoob.com/good-instrument-cabinet-in-qom/